Koncert wRock for Freedom, Hala Orbita, 11.11.2012

Posted: Styczeń 31, 2013 by annaktw88 in Recenzje, opisy, wrażenia

Wczoraj, jak mnóstwo innych ludzi, miałam okazję, zamiast na manifestacje, udać się na koncert do Orbity. Jak najbardziej popieram takie muzyczne świętowanie Dnia Niepodległości. Bez problemu weszłam na teren Hali jak i znalazłam sobie miejsce. Całą organizację i przystosowanie Hali oceniam bardzo dobrze, niczego wg. mnie nie można było się przyczepić. Organizator zapewnił miejsce i wszelkie inne udogodnienia (może poza miejscami parkingowymi, ja byłam pieszo) na poziomie satysfakcjonującym.

Przejdźmy teraz krótko do zespołów. Pierwsze dwa supporty miały do dyspozycji pół godziny i rzeczywiście zagospodarowali je dobrze: weszli i zagrali swoje, bez zbędnych słów.

Echoe mnie aż tak bardzo nie porwali ale słyszałam pozytywne głosy innych. Dobre instrumentalne granie ale trochę bez polotu.

Strain świetnie, chociaż nieco gorzej niż poprzedniego dnia w Empiku. Niezbyt fajnie, że nie mieli dialogu z lubiącą ich przecież częścią publiczności. Może pół godziny to na to jednak za mało.

Przerwa i na scenę weszli TSA. Koncert zajebisty, zdecydowanie dla mnie gwiazda wieczoru. Bezpretensjonalność i zachowanie scenie Marka Piekarczyka są bezbłędne i to polecam pod rozwagę młodszym zespołom, jak należy wprowadzać atmosferę i dialog z publicznością. Potem znowu przerwa i czas na Dżem. Dobrze ale nie koniecznie najlepiej. Jak dla mnie panowie już trochę odcinają kupony i tylko poprawnie zagrali. Nie specjalnie mnie to porwało. Szczerze mówiąc myślałam, że nie dadzą bisu ale jednak wykonali dwa kawałki.

Właśnie zblazowanie i brak doceniania publiczności (to już ogólniej, nie, że tylko Dżem) mnie najbardziej w tym wszystkim drażni. A niestety widzę to coraz częściej u młodych zespołów, trochę docenionych i już tak zaaferowanych graniem, że zapominają o najważniejszym czyli ich wiernej publiczności.

Skomentuj

