Łykend Promo Festiwal, 29.11.2012

Posted: Styczeń 31, 2013 by annaktw88 in Recenzje, opisy, wrażenia

W ciemny i zimny czwartkowy wieczór zdecydowałam się na pójście do Łykendu na koncert w ramach Łykend Promo Festiwal. Występowały cztery zespoły (kolejno: The Wild Life, Pure Snow, Pink Purple, Error). każde wydane 5 zł na barze otrzymywało się kartkę do głosowania na wybrany zespół aby dostał się do finału.

W klubie nie było tłumów – trochę mnie to zdziwiło, ale

obyło się bez ścisku i braku miejsca przynajmniej. Wchodząc natknęłam się na chłopaka w pełnym gotyckim stroju – już myślałam, że Łykend robi jakiś gotycką imprezę.

Przechodząc do zespołów – got okazał się basistą pierwszego zespołu wieczoru czyli The Wild Life. Każdy członek zespołu jest image’owo trochę z innej bajki np. reagge (?), glam. Nie jest to jednak nic obraźliwego z mojej strony (choć mnie zdziwili na początku). Grają bardzo dobrze, wokalistka ma mocny wokal i słowem, zagrali nieźle. Nie było żadnego przynudzania i jak najbardziej mogą się szykować na kolejne koncerty.

Pure Snow też już znany na wrocławskiej scenie band, z charakterystyczną wokalistką, nie mogę im nic zarzucić – no czad, nawet przy niewielkim tłumku pod sceną. Zagrali na koniec cover Joan Jett – I hate myself for loving you, dobre, ale ja wybrałabym coś innego tej gwiazdy.

Pink Purple jako trzeci – znam od powstania, Julia ze swoim głosem, Ancza z basem i chłopakami zagrali świetnie. Także znani we Wrocławiu, poza stałym setem zagrali nowy utwor Haze is Over – brawo, kawałek od razu do radia czy na szersze wody muzyczne (w mojej opinii oczywiście). Brawa także dla gitarzysty Maciej Podlaskiego za fajne ruch na scenie.

Na zespole Error już nie zostałam niestety (nie przez brak chęci) także nie opisuję. Zwyciężyli Pure Snow i to oni zagrają obok innych w finale 14.12.2012. Gratulacje dla nich ale naprawdę wszyscy byli dobrzy, jestem zadowolona z poziomu wczorajszego koncertu.

Skomentuj

