Tomasz Kowal Kowalski z zespołem FBB, Panzerhund, Od Zmierzchu do Świtu, 15.12.2012

Posted: Luty 25, 2013 by annaktw88 in Recenzje, opisy, wrażenia

Po sobotnim koncercie zamiast kaca i bólu głowy mam dobre wspomnienia i poczucie bycia na udanym występie. Bardzo dobra organizacja i świetne przygotowanie oraz muzyka obu zespołów złożyły się na jeden z lepszych koncertów klubowych na jakich byłam (czyli sporo;) Wstęp aż taki tani nie był (15/20 zł) ale warto było to wydać  – po prostu dostawało się to za co się płaci za koncert – dobre granie i radochę z słuchania tak wykonywanej muzyki na scenie. Patrząc na ludzi miałam odczucie, że wszyscy są zadowoleni z koncertu, przynajmniej tak jak ja.

Czas na samych grających, czyli na początek po 20.00 Panzerhund. Wcale nie podejrzewałam, że tak mnie porwą swoim występem. Chłopaki spięli tyłki i jak na razie ten ich koncert jest dla mnie najlepszym. Mocne wejście z instrumentalnym intro i myk! na scenę wszedł ich frontman Michał Stocki. Brawa za podejście do publiczności – to jest to co mi się podoba. Grali swoje utwory, bez zarzutów – zachęcam do kupienia Epki od zespołu.

Chwila przerwy i po 21 na scenę weszli FBB i również po małym wstępie Tomasz Kowalski. Ale to jest człowiek na scenie! Kto nie był niech żałuje. Wokal, gesty i ruchy Tomka to pełna ekspresja i przeżywanie muzyki. Widać było jak, pozwolę tak sobie napisać, muzyka przez niego przepływa. Takie miałam odczucie. Zespołowi FBB też nie ma czego zarzucić; wykonali świetnie z Tomkiem Kowalskim swoje utwory i covery. Jedyny mały minus to to ,że trochę za krótko byli zagrali.

Nachwaliłam się tego koncertu ale to wszystko prawda, jak ktoś się nie zgadza to proszę o komentarze ale chyba wszyscy byli co najmniej zadowoleni.

Skomentuj

